Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Friday, October 14, 2011

Akibat Terlalu Seksi, Isteri Aktor Hollywood ‘Ditendang’ dari Facebook

Menurut ibunya, Courtney mendapat pesan yang mengatakan aksesnya telah diblok kerana perilaku seksual yang tidak pantas, ketika wanita berusia 17 tahun tersebut cuba untuk masuk ke situs jejaring sosial Facebook.

Krista Keller menegaskan puterinya ‘dikerjakan’ oleh seorang wanita-wanita yang cemburu, dan mengatakan mereka melaporkan foto-foto Courtney kepada administrator situs tersebut.

Keller mengatakan tidak ada foto telanjang yang diposting oleh puterinya, serta mengatakan kepada E! News bahawa beberapa perempuan telah bersekongkol menjatuhkan Courtney kerana mereka iri dengannya. Sebab tak ada satu pun foto telanjang atau tak senonoh dalam akaun facebook putrinya, hanya foto-foto seksi Courtney dengan pakaian renang.

Saat ini Courtney telah memposting foto seksinya di Twitter, dengan pesan ‘Terlalu seksi untuk Facebook?’.

Courtney menjadi headlines media pada musim panas ini, setelah ia menikahi aktor Lost, Doug Hutchison (51) ketika baru berusia 16 tahun.





Pasangan itu menikah di Las Vegas pada bulan Jun, dan Keller harus menandatangani persetujuan agar pernikahan tersebut dapat berlangsung, kerana putrinya masih berada di bawah usia 18 tahun.

Sumber : dailymail

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms