Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Tuesday, October 11, 2011

Rusa yang gagal mengawan lepas geram pada seorang lelaki

Sasaran sudah termasuk seorang wanita, seorang gadis dan angsa. Kini mangsa seterusnya seorang lelaki berusia 50-an telah menjadi mangsa terbaru dari seekor rusa yang bermharajalela di sebuah taman di London.


Individu tidak dikenal itu ditanduk dari kakinya oleh rusa jantan yang menyeretnya sejauh 200 meter dengan 16 cabang tanduknya, membuatkan mangsa jatuh terduduk sehinggakan botol air yang dibawa mangsa terbang.


Dia diselamatkan oleh seseorang yang berlari untuk membantunya dan menakutkan haiwan itu sehingga haiwan itu berlalu pergi.


Musim luruh adalah musim mengawan untuk rusa dan rusa agresif untuk bersaing, menghindari makanan dan menhabiskan waktu mereka untuk mengawan bersama rusa betina yang datang hanya satu atau dua hari dalam musim tersebut. Tahun ini nampaknya sikap agresif tampaknya telah beralih ke sasaran yang lain.


Walaupun begitu, tidak ada yang boleh meyakinkan adakah rusa yang sama bertanggung jawab atas semua serangan terhadap penduduk setempat di Bushy Park di selatan-barat London itu.


Tahun lalu seorang wanita berjalan melalui taman itu dan terpaksa melarikan diri akibat serangan rusa itu sementara seorang gadis terpaksa dibawa ke hospital setelah dia diserang.


Lelaki berusia 50-an dituduh pada hari Minggu malam. Meskipun terkejut, dia tidak mengalami kecederaan serius dan mampu berjalan kembali. Serangan itu berjaya dirakam kamera oleh pelajar jurusan muzik, William Harvey.


Dia berkata: "Saya melihat dua ekor rusa berjalan sekitar dan berteriak antara satu sama lain dan menampilkan perilaku yang sangat agresif. Setelah 15 minit mereka berpisah. Salah satu darinya yang menyerang orang itu dan menyeret lelaki itu sekitar 200 meter jauhnya.


SUMBER: DAILY MAIL

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms