Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Friday, October 14, 2011

Gila, Pemandu Teksi Minta Penumpang Bayar dengan hikmat Seks

INILAH.COM, Kuala Lumpur – Seorang perempuan mengatakan pemandu teksi memaksanya berhubungan seks sebagai ganti bayaran teksi.

Perempuan berusia 48 tahun itu memiliki seorang suami yang menghidap stroke sejak 2005. Akibat penyakit itu, sang suami menderita sejumlah penyakit komplikasi sehingga harus mendapatkan rawatan di pusat haemodialysis, tiga kali dalam seminggu.

Suatu hari, tetangganya mengenalkannya pada seorang pemandu teksi yang kemudian disewa jasanya untuk menghantar sang suami. Mulanya, perempuan itu membayar tambang teksi. Namun kelamaan, si pemandu menolak dibayar dan rela menghantar dengan percuma.

“Saya fikir telah bertemu orang baik. Namun kemudian, saya baru sedar apa yang sebenarnya dia ada muslihat,” ujar perempuan yang melaporkan pemerkosaan ke polis.

Menurut penuturannya, pemandu berusia 64 tahun itu berulangkali memaksanya berhubungan seks di dalam teksi. Saat sang suami menjalani rawatan, si perempuan itu berhubungan seks dengan si pemandu. Bahkan di rumah si perempuan itu.

Sang suami menyedari ada yang tak kena, tapi memilih diam kerana memerlukan jasa si pemandu. “Saya tahu dia berniat buruk terhadap isteri saya. Ia rela menghantar saya dengan percuma dan saya sedar pasti dia ingin mendapatkan imbalan,” ujarnya.

Aktiviti tersebut telah berlangsung selama tiga tahun , sebelum si pemandu menghilang tanpa jejak bulan lalu. Akhirnya, si perempuan melaporkannya ke polisi atas dakwaan pemerkosaan.

Credit : BorakKosong.Com

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms