Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Tuesday, October 11, 2011

Anjing terkecil didunia, muka hanya sebesar bola tenis

Seekor anjing bernama Gracie, ketika ini bersiap sedia untuk menjadi anjing terkecil di dunia karena dengan ketinggian kurang dari 6 inci dan hanya seberat berat 25.6 pound, anjing berusia lima bulan ini akan merampas takhta anjing terkecil di dunia dari Brandy, seekor Chihuahua yang mempunyai berat lebih 4 pound dari Gracie.

Menurut doktor haiwan, Gracie mengalami penyakit tumbesaran terbantut, kerana anjing jenis Pug ini biasanya mempunyai ketinggian setinggi 10 inci.

Dia terlalu kecil untuk seekor anjing dan kelihatan seperti anak kucing memakai tali tengkuk ketika pemilik Sandra Devall membawanya berjalan di Great Yarmouth, Norfolk. Sandra, 61, mengatakan, “Semua orang berhenti dan berkerumun untuk melihatnya dan Gracie sangat menyukai hal ini.” kata Sandra Devall,pemilik anjing itu yang berasal Great Yarmouth, Norfolk.


0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms