Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Friday, October 14, 2011

Perut wanita yang buncit ini telah selamatkan nyawanya

Seorang wanita berasal dari Florida mengatakan bahawa perutnya yang buncit telah menyelamatkan nyawanya.


Kejadian itu berlaku ketika, Samantha Lynn Frazier, memasuki bar Herman's Place di Atlantic City. Wanita berusia 35 tahun itu, mendengar bunyi letupan sebanyak dua kali, ketika dia akan memasuki bar tersebut.

Kemudian wanita itu merasakan sakit dan terkejut ketika melihat darah ketika dia memegang perut kirinya. Pihak polis Atlantic City mengatakan, Frazier tidak bersalah dan ia hanya kebetulan saja berada di tempat yang salah.

Detektif Letnan Charles Love mengatakan, tembakan tersebut diarahkan kepada seorang lelaki yang terlebih dahulu melarikan diri. Jaket pria tersebut tertinggal dan terdapat lubang peluru di jaketnya.

Frazier berfikir ketika itu dirinya akan menemui ajal, tapi perutnya yang buncit telah menyelamatkannya. Perutnya yang tebal, menahan peluru untuk tembus ke organ dalam. Demikian seperti dikutip Associated Press.

Frazier juga mengatakan, sebelumnya dia selalu berusaha untuk menurunkan badan. Tapi setelah kejadian itu, dia membatalkan niatnya dan jesteru ingin badannya lebih besar lagi, jika itu memang boleh membuat dirinya anti peluru.

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms