Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Monday, October 10, 2011

Goalkeeper cantik pasukan bolasepak wanita AS ini berbogel

Hope Solo, goalkeeper cantik pasukan bolasepak wanita Amerika Syarikat magicJak, berpose tanpa sehelai benang pun dalam majalah ESPN edisi ‘Body Issue’.

Hope Solo adalah salah satu dari sejumlah atlet lain, baik laki mahupun perempuan, yang ambil bahagian dalam sesi foto majalah ini.

“Saat remaja, saya merasa tak nyaman dengan bentuk tubuh saya. Saya merasa kurang feminin. Tetapi seiring waktu berlalu, saya belajar untuk sepenuhnya menerima tubuh saya. Ini membantu saya meraih mimpi dan tujuan saya. Saya tak punya masalah dengan berpose telanjang, kerana sekarang saya melihat tubuh sebagai kekuatan,” ujarnya, seperti dinukil dari ESPN.

“Tahun 2008, mungkin adalah saat dimana saya dalam keadaan terbaik, dan kami memenangkan medal emas. Saya mulai melihat hubungan antara tubuh dan pencapaian target. Saya tak boleh menjadi penjaga gol bagus tanpa tenaga, keuletan dan kecepatan,” tandasnya.

Majalah ESPN The Magazine’s 2011 “Body Issue”, terbit hari Jumaat (7/10/11), menampilkan sejumlah foto eksklusif dari sejumlah atlet yang berpose telanjang atau semi telanjang.

Selain Solo, ada pemain golf wanita profesional Belen Mozo, snowboarder Gretchen Bleiler hingga pemain basketball Sylvia Fowles. Pemain basketball NBA Blake Griffin mahupun penjaga gol Tim Howard juga tak ketinggalan berpose.

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms