Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Sunday, October 9, 2011

Laman web Kastam Negeri Sembilan kenahack Indonesia

Artike dari KenaHack.com .


Salam sejahtera , mesti semua pemerhati KH akan pelik , artikel sebelum ini mengatakan bahawa penggodam Indonesia telah berdamai dengan Malaysia dan mewujudkan #OpsisraeL .



KH memerhati jika sebelum ini pendamaian yang dilakukan oleh Masokis dan Admin DevilCodez yang turut ditulis dalam akhbar Metro tidak lama dahulu juga tidak mendatangkan semangat bangsa yang diimpikan. Buktinya pihak Indonesia melakukan serangan terhadap laman .my hanya kerana beberapa individu ( lamer ) yang mencabar kebolehan mereka. Yang menariknya , jika 100 laman .my diceroboh pihak Indonesia maka terdapat komem bernas yakni untuk mengambil kesan positif daripada serangan itu , TETAPI jika terdapat 1 serangan terhadap situs Indonesia yang dilakukan Malaysia , terus dikatakan pencinta IT Malaysia mungkir janji , walhal pendamaian dimeteri oleh pihak yang lebih besar pengaruhnya.

Hal ini mungkin dapat dibuktikan selepas OpsiraeL dilancarkan , penggodam Indonesia menyerang laman .my bagi menyatakan ketidak puas hatian terhadap pendamaian yang dilakukan . Antara laman yang diserang ialah :
http://www.ericabrieva.com/
http://www.nahmeanworks.com/
http://www.onedayny.com/
http://www.od-ny.com/
http://www.ericabrieva.com/
http://www.eb-ric.com/
http://www.ebriconline.com/
http://www.iamtoro.com/
http://www.bambookats.com/

Namun dikatakan laman .id yang diserang bagi menyatakan tidak puas hati ialah :

KH harap masih ada yang cintakan kedamaian , Opsisrael diwujudkan bagi mengelakkan racistism yang mana memburukkan agam sendiri bila dilihat dua negara seagama bergaduh akan sesuatu yang tak pasti.

Disebalik itu juga , Laman Katam negeri Sembilan yang boleh diakses melalui : http://kastamns.gov.my/selamat-datang diceroboh oleh k4L0ng666

Seperti biasa , Harap pihak berkenaan meningkatkan keselamatan laman mereka.


p/s : KH harap pendamaian tidak diputuskan oleh segelintir "budak nakal" , sila berfikir akan kelebihan pendamaian terhadap agama Islam !

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms