Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Sunday, October 9, 2011

Misi #OpsIsrael ditentang oleh umat Islam kah ?

Artikel dari KenaHack.com




Salam sejahtera , seperti yang dijangka , #OpsisraeL yang tidak sehebat Operation Malaysia yang dilakukan Anonymous , namun jika sebelum ini Ops Malaysia yang dilakukan untuk membuktikan kekesalan diatas penyekatan akses ke 10 laman perkongsian fail percuma oleh SKMM .

OpsIsraeL yang diwujudkan bagi mengelakkan budaya perang siber antara Indonesia dan juga Malaysia mendapat sokongan oleh rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian ( walaupun segelintir bebudak tidak tahu akan motif OpsIsraeL yang ketinggalan ) , Lain pula fenomena yang terjadi di Indonesia , pihak yang cuba mengetengahkan isu kedamaian dikutuk bagi mengekalkan kehebatan Hacker Indonesia. Hanya segelintir yang berperilaku sebegini dan ianya seolah-olah menggambarkan keperibadian Indonesia itu sendiri.

Jika artikel KH sebelum ini mengatakan masih ada gejala deface / hack antara Malaysia dan Indonesia yang menggambarkan seolah2 pendamaian yang mewujudkan OpsIsrael tidak berjaya. KH dapati kebanyakkan single attacker yang melakukan serangan bagi meluahkan rasa tidak puas hati terhadap pendamaian , ini bermakna attacker tersebut cintakan peperangan antara negara islam itu sendiri. Hal ini menjerumus kepada kesimpulan bahawa umat Islam itu sendiri memusuhi sahabat seagamanya.

KH dapati pihak supporter OpsIsrael dari Malaysia sudah tidak melakukan serangan terhadap situs Indonesia dan jika hal itu berlaku maka terdapat contengan bagi memburukkan keadaan ( pendamaian ). Sila lakukan siasatan menyeluruh akan perihal yang membabitkan isu perkauman bagi mengelakkan masalah dikemudian hari.

Seperti yang kita semua tahu , bangsa kita mempunyai berbilang kaum , berbilang agama , janganlah kerana kita berada di Asia Tenggara ini dijajah kerohanian agama lain yang cuba menyelinap masuk kedalam diri kita melalui pelbagai media. KH juga difahamkan tidak semua penggodam Indonesia yang beragama Islam , mungkin ini sebab suara majoriti mereka tidak terserlah berbanding Malaysia yang rata-rata beragama Islam dan Melayu !

Jika pihak Indonesia beranggapan pendamaian ini membuktikan kemenangan pihak Indonesia , terserahlah , walaupun anda memenangi peperangan ini tidak bermakna anda memenangi hak kepentingan agama Islam yang tercinta. Ayuhlah kita bersatu menyerang kekejaman.












If you understand this article is to explain about the #opsisraeL. If you have knowledge about security online, let us prove regret about the cruelty of Israel.Aside the question of dignity, unity in Islam is more important and dignified. Show your regret by attacking Israel sites.


Islam is for all


Mesej daripada Rilekscrew :
 - Kami harap agar hackers indonesia selidik dan siasat siapa yang melakukan deface.. yang dikatakan malaysia.Sebelum membuat apa2 keputusan dan tindakan..
- We hope that Indonesia hackers2 take note who deface Indonesia site before blaming Malaysia. Before taking any decision and action. Try get a report from the action.

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms