Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Tuesday, October 11, 2011

Pasangan suami isteri dari Pakistan ditahan kerana lakukan hubungan seks dalam kereta di Dubai

Pasangan suami isteri dari Pakistan terjerat hukum di Dubai. Kerana pasangan suami isteri warga negara asing itu melakukan hubungan seksual di dalam kereta mereka.

Menurut pengadilan, mereka telah melanggar hukum. Akibatnya, pasangan suami isteri tersebut dipenjara selama satu bulan. Majid Al Kabban, peguam suami istri tersebut, mengatakan, kereta itu sudah dianggap sebagai tempat yang sangat peribadi bagi mereka.

Sebelumnya, pengadilan menuntut mereka satu bulan penjara dan deportasi. Pasangan tersebut bertegas mengatakan bahawa kereta itu adalah tempat peribadi mereka dan dianggap seperti sebuah rumah. Peguamnya menambahkan, kerana itu berlangsir, polis yang menangkap mereka tidak mengerti dengan jelas apa yang dilakukan pasangan itu di dalam kereta.

Peraturan di Dubai memang semakin ketat. Terakhir, ada pasangan dari Inggris yang dinyatakan bersalah kerana berciuman di tempat awam .

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms