Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!

Saturday, October 8, 2011

VIDEO SEKS PELAJAR PEREMPUAN SEKOLAH MENENGAH TERSEBAR LUAS


Setelah kes video seks yang dilakonkan dan ‘diarahkan’ oleh pelajar perempuan Sekolah Menengah di Malang, Jawa Timur, tersebar, kini satu lagi video seks pelajar perempuan Sekolah Menengah Agama 2 Rappang, Sulawesi Selatan pula tersebar.
Hampir seminggu penduduk kota Perapare dan Wilayah Sidrap digemparkan dengan berita video seks mahasiswa Universiti Muhammadiyah Prepare (Umpar).
Video dua minit 43 saat itu menayangkan dua pelajar melakukan adegan seks. Ia diambil menggunakan telefon bimbit berkamera pada pada jam 11 pagi (Waktu Indonesia Tengah), Ahad, Jun lalu.
Ketua Polis Sidrap, AKBP Syamsi berkata, pihaknya sudah mendapat nama pelajar di dalam telefon tersebut. Nama mereka mempunyai awalan W.A.S, 16 tahun dan I.D.R berusia 20 tahun. Mereka melakukan perbuatan terkutuk itu di sebuah rumah di Kota Rappang.
“Kami harap penduduk tidak menyebarkan video itu dan kami juga sedang menyiasat siapa yang menyebarkan video itu. Kami harap ibu bapa gadis tersebut dapat memberi kerjasama untuk menyelesaikan kes ini,” kata Syamsi.
Setiausaha Agensi Pendidikan, Wilayah Sidrap, Nurkahana, juga memohon supaya video itu tidak disebarkan lagi kerana bimbang akan memberikan impak buruk kepada dunia pendidikan.
“Kami hanya mahu video ini dihapuskan saja,” katanya.

sumber

0 comments:

Post a Comment

Connect With Advertisers - Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark! You blog. You Profit. Sign up for SocialSpark! Set Your Price. Choose your Advertisers. Sign up for SocialSpark!
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms